Låt det regna!

Under en midsommarhelg utan segling - fråga inte varför! - lyckades vi äntligen få upp vårt sittbrunnskapell. Men det var inte utan att det krävdes fyra man (okej då, personer...), inte så få svordomar och ett inte alltför blygt antal minutrar i anspråk. Då sittbrunnen på en Maxi 77 är rätt stor så får man verkligen ett rum till ombord, och fönstret i aktern och den ljusgrå färgen gör att det känns ljust och fräscht. Än en gång riktar vi ett tack till farsan och Benny för hjälpen.

Bilderna nedan är tagna med min nya Canon IXUS 7,1 som jag fick i födelsedagspresent av familjen.

Jag säger bara; låt det regna!


  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den ser snygg ut och är lätt att sätta dit förstår jag. Specialdesignad för Max1 77. Passar alla båtar lika bra förmodligen.

2007-06-25 @ 10:41:57
Postat av: Henrik

Ha ha... jo tältet fullkomligt hoppade på plats av sig själv... not!

2007-06-25 @ 11:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0